Today's Pic(k)'s

Har varit på en rejäl shoppingrunda med brollan idag - himla kul - och en hel sommargarderob med shorts, skjortor, pikéer, solisar + plus en suit med tillbehör (Tiger gör så grymt snygga slimfitmodeller - Norden) fick följa med honom hem. Upptäckte även ett grymt skjortmärke för killar som jag inte sett tidigare (säkert bara jag som inte hållit mig helt uppdaterad på den fronten) i lite Morris-stil, dvs. rejält slimfit, bra kvalitet, klassiska med trendiga snitt i snygga mönster/färger! Hansen & Jacob - spana in!




Själv har jag nätshoppat! Vad det är får ni se when it arrives ;)



// Boots Scorett // Jeans Zara // Jeans shirt MQ // Leather jacket C-Girl // Bag Céline // glasses RayBan // Belt H&M //

Psst...ska förresten försöka mig på en rensning av garderoben imorgon - välbehövligt då jag insåg att i princip inte ett enda par shorts passar från förra året(!). Ni har efterfrågat garderobsrensning och jag lägger nog upp allt på Tradera, men länkar naturligtvis härifrån så ni har en chans att buda! :) Goodie?

Kommentarer :

#1: Karin

Grymt! Jag säljer också en massa på tradera :)

skriven
#2: Anna

Goodie! Fin du är :-)

skriven
#3: Mari

I vilken stad brukar du vara när du shoppar?

Förutom Norge såklart :)

skriven
#4: Sofia

Så skönt att rensa ur ibland! Jag har nyss kört en hel laddning till men ska nog ta ett tag i källaren snart också.

skriven
#5: Veronica

Mari: Jag brukar mestadels handla i Oslo, på mina resor och på nätet, men när jag är hemma och hälsar på familjen blir det shopping i Karlstad och Arvika. :)

skriven

Kommentera inlägget här :