Beauty treat



Packed with active extracts of mouth-watering Strawberry and Kiwi fruit, the Elemis Fruit Active Rejuvenating Mask restores the glow to dulled complexions. A tantalizingly fruity pick-me-up for tired complexions, this creamy mask also makes the perfect beauty flash treatment before special occasions.

Den här härliga masken fick jag prova på spat igår, och trots att jag bara testat den EN gång, måste jag ändå tipsa er om den! Min hy återfick sin "plumpiga" känsla, fina linjer slätades ut och jag fick en glow utan dess like! Kanske en ny askungekräm istället för Clarins Beauty Flash Balm? Och att min favoritbok när det kommer till skönhet, Beauty Bible, har utnämnt den till vinnare gör att saken är klar - den ÄR bra!

Nu ska de andra produkterna från Elemis, som väntade på mig på hotellrummet, testas! Jag gillar verkligen när spakonceptet håller hela vägen och samma produkter finns i badrummen som i spat och behandlingsrummen. Det skiljer agnarna från vetet enligt mig.

Vill ni läsa mer om Elemis gör ni det HÄR

Kommentarer :

#1: Bella Davis - MODELL BLOGG

det gick jätte bra :) vad gör du för kul idag?? kram

skriven
#2: karin

Visst är den!! :)

skriven

Kommentera inlägget här :