Blue Orchid Face Treatment Oil

Den här närande och återfuktande oljan med 100% naturliga essentiella oljor används i regel på kvällen innan skönhetssömnen för att återfukta en uttorkad hud och förhindra yttorrhet. Jag hade dock tänkt att addera en droppe till min foundation varje morgon för att få den fantastiska daggfriska, lite "fuktiga" hyn med perfekt finish och en fantastisk glans som hos Balmain & Chloé's visningar för vår/sommar 2012.



Vilken olja som helst går bra för att fixa looken, men det skadar ju inte med en olja som faktiskt GÖR något för huden också. :)

Och vill man inte ha en täckande foundation satsar man på en färgad dagcreme, exempelvis från Laura Mercier som ger en fin glans och glöd. Vill man ha en lite mer pärlemorskimrande look så finns Liquid Strobe Cream/Lotion från Mac som man applicerar under basen som samtidigt slätar ut och fyller i ojämnheter. Vill man lyxa till det ordentligt med äkta guldskimmer, finns La Prairie's Cellular Treatment Gold Illusion Line Filler.



Har precis landat i Bergen (såå sent) pga snöoväder och flygförseningar - så nu blir det sömn och en minisovmorgon! Imorgon kommer fler spännande inlägg upp OCH så kommer sommarinspirationen imorgon eller på tisdag för mäklare, svar på kommentarer ska ni också få, jag har läst dem alla, men inte haft tid att svara - håll ut, min helg har varit späckad, men jag har inte glömt! :)

Kommentarer :

#1: Laila

Oh, älskar den oljan. Den har hjälpt min vintertorra hy i flera månader nu. Så skön! MVH Laila

skriven
#2: Sandra

Hejsan, vilken fin blogg!

Vill du ha flera läsare på din blogg så kan du nu bli länkad hos mig!

Det enda du skall göra är att gå in på länken på min blogg och rösta på min son som tar dig ca 5 sekunder och du blir länkad DIREKT efter att du gjort det!



Är evigt tacksam om du vill ställa upp och hjälpa mig! <3

Ha en fortsatt bra dag.



Gå in på länken så kommer du direkt till "länk-inlägget" http://sandracederbom.blogg.se/2012/march/du-blir-lankad.html

skriven
#3: Annika Soulcityguide

Vilket bra tips med att blanda olja med foundation! Det kan min torra hy behöva:)

skriven
#4: Veronica

Laila: vad kul!! Hoppas den hjälper min också! :) kram

skriven
#5: Veronica

Annika: känns fräscht och som du säger - huden törstar ju ihjäl på vintern... :/

skriven

Kommentera inlägget här :