Me and my Nude



Min följeslagare sedan flera år, eller ja, ända sen den lanserades faktiskt.
(Med små komplement av Id's mineralpuder, Hourglass och färgad dagcreme från Nuxe)
No comments needed - den är BRA - riktigt bra, men som den beautyjunkie jag är vill jag prova nya saker av och till, soo...

Har jag missat något?
Någon dunderfoundation som kommit ut, passar torr hy blandhy, ger ett fint glow och håller hela dagen?
Hit me med era favoriter! Please! :)

Funderar kanske på att testa denna från Lancôme, eller kanske La prairie's?




Lite nya sminkpenslar vore på sin plats också, och för mig är det perfekt med ett kit som är enkelt att ta med i resväskan. Välj mellan 12 eller 7 penslar.



(Alla bilder är klickbara om ni vill komma till återförsäljare)

Kommentarer :

#1: Johanna

Har hört att foundationen från Armani ska vara en av de bästa. Inte testat själv men så sååå sugen! Ska bara ta mig någonstans den säljs, i Gbg finns den inte.



// Johanna

skriven
#2: Veronica

Johanna: det har jag hört också, men som du säger, svår att få tag på. Ska göra ett försök :) tack för tipset!! :)

skriven
#3: Annika

Jag har använt Armanis Luminous Silk Foundation i några år nu, den är i toppklass! Just nu har jag börjat testa bareMinerals och det känns som en perfekt kombination av två olika typer av foundation.

skriven
#4: Veronica

Annika: Kul med någon som använder den!! :) Hur är den? Passar den även torrare hy? Måste kila in på Steen & Ström i Oslo och testa :)



Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :