Flat heaven

Älskar mina guldiga Lanvinflats som jag fick i födelsedagspresent i somras! Har nog aldrig använt så mycket flats en sommar som jag gjorde förra, Lanvin, Tory, Chloé... Och visst är det underbart att bara stoppa fötterna i?



I år står ett par silver på önskelistan...


Bekvämaste ballerinorna - ever!

Måste även tipsa er om att mina Tory Burch favoriter i leopardmönster finns i lager igen!



Ni hittar dem HÄR


Psst... Niki har efterfrågat en summer edition på mitt inlägg om stiltips för fastighetsmäklare, och det kommer upp innan veckan är slut! I tillägg får ni även håruppsättningstips till outfitsen, bra va? :)

Kommentarer :

#1: Victoria

HEJ!

vad tycker du om Lanvin storlekarna? Har hört att de ska vara lite små i storleken!

Kram

skriven
#2: Veronica

Victoria: Jag har min vanliga storlek på alla mina! :) Men sen kanske det skiljer sig mellan modeller och färger - läs alltid size&fit så du vet om dem är true to size innan du beställer. Annars står det hur mycket du bör gå upp eller ner och oftast stämmer det bra! :)

Kram!

skriven
#3: Lisa

Så snygga :)

skriven
#4: Sofia

Har nog heller aldrig använt så mycket ballerinaskor innan jag upptäckte Tory Burch. De passar mig perfekt och är verkligen ursköna!

skriven
#5: jenny

Jag har tom exakt de leopard ballerinorna ifrån Tory Burch, tyvärr tycker jag att de skaver lite för mycket mot hälen. De märken jag gillar bäst i ballerinas är Chloe och Tods.

skriven
#6: Annika Soulcityguide

Jag som sällan går i platta skor älskar mina svarta Lanvin-ballerinas! Känner mig alltid snygg på flyget eller på en shoppingtur. :D

skriven
#7: Marie - Fota lyckan i vardagen

Ohh vilka snygga

skriven

Kommentera inlägget här :