How to dress: -summer edition - Fastighetsmäklare

Damn vilket bra inlägg, pluggar mäklare också och har precis börjat investera i min garderob, mest från hugo boss, bruuns bazaar och tiger of sweden för jag tycker att det gör snyggast "kontorskläder" :p haha men allt är svart, känns som man kommer jobba på bregravningsbyrå men det här var ju skit fint, dock gav fredag en känsla av modebloggare haha :D och snälla gör collage med sommarkläder, tänkte börja spanna lite :)
Kanske begär för mycket, kan du komma med roliga frisyrer också :p för det mesta har man håret uppsatt i en tofs eller rakt utsläpp :p

/Niki


Hej! :)

Tack snälla! Bara roligt om jag kan hjälpa till! :D
Här kommer lite tips för olika sommartemperaturer i härliga färgsprakande kombos ;)
Jag har inkluderat frisyrtips som är enkla att fixa på max 5 minuter och som är lite roligare än bara enkelt uppsatt eller utsläppt. Vill du ha tips på hur de görs kan jag göra en how-to på det. :) 



Grovstickad tröja Rodebjer 1795:-
Ballerinaskor i leopardmönster Tory Burch 210 Euro
Svarta kostymbyxor H&M 399:-
Blå väska Yves Saint Laurent 9686:-
Halsband "I can do anything" Björg 1645:-

Vita byxor med dragkedja H&M 299:-
Persikofärgade pumps By Malene Birger 2899:-
Mönstrad top By Malene Birger 1749:-
Solglasögon H&M 79:50:-
Väska Asos 440:-
Armband Dyrberg/Kern 699:-





Mönstrad wrapklänning Diane von Furstenberg £283
Kilklackar Dolce & Gabbana 325 Euro
Örhängen Kyss Johanna 249:-
Läderväska H&M 999:-

Knytblus Topshop £32
Plisserad kjol Mango 349:-
Svart väska Aldo 489:-
Klocka Asos 256:-
Pumps H&M 199:-








Stela armband By Malene Birger 499:-
Pumps H&M 199:-
Kavaj utan slag H&M 199:-
Kjol med blomapplikationer Diane von Furstenberg £222
Vit skjorta H&M 149:-

Örhängen Kenneth Jay Lane 1250:-
Korallfärgad klänning By Malene Birger 2199:-
Metalliska ballerinaskor Lanvin 330 Euro
Lila väska Urban Expression 899:-



Hoppas jag har hjälpt dig med lite inspiration till din sommargarderob! :)

Och lycka till med din karriär som nyutexaminerad! :)

Kram,

Veronica

Kommentarer :

#1: Lisa

såå mycket snyggt! du är grym!

skriven
#2: Lil bex'

tack dsm!

skriven
#3: Annika

SV: japp :)

skriven
#4: karin

Vilket SUPERBRA inlägg! Åh vilken inspo alltså :) Jag älskar den dressade stilen så det här funkar även till vardags tycker jag :) Just DvF-klänningen är ett måste, en svart står överst på min inköpslista. Håret du hade med i det kollaget var superfint! Och de gröna Kenneth Jay Lane-örhängena är ju ett måste! :)

skriven
#5: Simone

You did it again! A great inspiration for us working girls! Thank you very much for doing this!!



Kisses from Austria,

Simone

skriven
#6: Marie

Waooow så mycket läckert =D



Ohh tackar

skriven
#7: Bodypalace

Stoppa och motverka utseendemobbning! Tillsammans kan vi göra skillnad =)

skriven
#8: josephine

sv: Tack!

Allt bra med dig?

Ha en bra dag!

skriven
#9: MyzaaN

vilken underbar inspo :D

skriven
#10: Niki

haha jag kommer lätt bli den snyggaste mäklaren :)) tack snälla för din hjälp, hade inte tänkt så mycket på smycken innan men de gör ju mycket i en outfit ser jag nu ! :D

skriven
#11: E M M E L L Y

sv: Och hårt gick det till! ;)

skriven
#12: maria

Tack så mycket. Han e go



Va fina saker, önskade man hade råd

Maria



Kramizzzzzzzzzz

skriven
#13: ellensjo

sv; Tack så mycket! :)

Kram

skriven
#14: JETS

Så mycket fiint!!

skriven
#15: SABINA MONTERO

Sv: Tack :)

skriven
#16: emma

superfina inspirations bilder!

skriven
#17: E L I N F E L I C I A S

himla snyggt!

skriven
#18: Annika Soulcityguide

Superfint alltihop!

skriven
#19: Anonym

sv; ja, jag hoppas på det :)

skriven
#20: Lovisa

sv : Tack så jätte mycket, ja det var jätte kul :)

skriven
#21: Emelie

rolig inspo!

skriven

Kommentera inlägget här :