Knits



Grovstickade tröjor med ett litet sprund i sidorna ligger mig varmt om hjärtat och det här är en favvo.



Idag har jag hunnit beta av 3 fjäll, stängda vägar, kolonnkörning, checkat in i Fagernes (vilket betyder snart semester!), kört cardio och smörjt kråset med en Pasta Pesto. Nästa torsdag checkar jag ut från jobbet och tar semester i lite drygt två veckor -tjohoo! :) Dock tycker jag fortfarande lite synd om mig själv att det inte blir en solsemester (vilket jag har haft vid den här tiden på året i säkert 7 år på rad) pga att grabben har så mycket med sitt företag just nu så han får väl helt enkelt make it up to me later ;) Hursom ska jag tjura med att unna mig något dyrt istället för en gyllene solbränna och jag har siktet inställt! ;)

Kommentarer :

#1: Kristin

Gud var härligt med lite semester! Själv hoppar jag på ett plan till London ikväll. Ingen solsemester där heller men än dock en liten weekend med massa shopping! :)

skriven
#2: Emma says style, love & rock and roll.

snyggt!

skriven
#3: Veronica

Kristin: Ååååhhh, vad avundsjuk jag blir!! Måste ta en tripp till London snart! Vill spana in Céline-butiken...vill ha en Mini Luggage Bag i svart eller beige :D



Ha en supertrevlig weekend!! Kram!



Emma: Tack! :D

skriven
#4: Anonym

Oh ja gillade den vita tröjan super snygg!

skriven

Kommentera inlägget här :