Friday night's pic(k)'s

Godmorgon! :)

Som ni säkert förstod av min tidigare bild, blev det utgång igår också! En trevlig kväll som avslutades hemma hos oss. :)






// Heels Louboutin // Coated snakeprinted jeans Zara // Shirt GinaTricot // Turquoise bra H&M // Bag Chanel // Earrings Cubus //

Tips! Hotta upp outfiten med en knallfärgad BH under den transparenta skjortan! Satsa på neon som gult, rosa, grönt, orange eller som jag, turkost.


Nu ska det fixas lite här hemma! Plocka och sortera bland vår & sommarkläder, packa upp min resväska (japp, jag är ledig två veckor nu!!) och köpa fräscha tulpaner till köksbordet! Är egentligen ganska hemtrevlig av mig och vill ha det fint hemma, MEN när man bara är hemma på helgen har man varken tid eller ork att engagera sig så mycket, det är först när jag är hemma längre perioder som jag får lust att fixa och dona! Vi har pratat om att renovera och byta ut massor av möbler i flera år nu, men tiden bara går ;) Först ut är i alla fall min efterlängtade walk-in closet! Can't wait!! :D

Kommentarer :

#1: lisa

så tjusig du är :)

skriven

Kommentera inlägget här :