Welcome to Veronica's Lacquer Bar




Tack vare JETS står nu mina nagellack snyggt uppradade i en hylla av plast!  Så himla praktiskt!




 
Glad är jag, men gladast är nog grabben. (Som åtminstone slipper se alla mina nagellack spridda högt och lågt över hela lägenheten) Efter förstaplatsen (baby), kommer mitt andra smeknamn "stormen". Hoho ;)



Sugna på ett likadant? Tänkte väl det! ;) Säljs HÄR.

Nu ska jag göra min fredagsrutin ;) (har precis kört mitt PT-pass) och så har jag massor att pyssla med idag, för imorgon bär det av till Södertälje och en kompisträff som inte blivit av på evigheter! :)

Coming up under dagen är nya plagg i garderoben, dagens pic(k)'s och lite annat smått och gott - så kika in lite senare igen! :)

OCH TACK! För alla era fina, snälla och gulliga kommentarer! Så himla kul att blogga när man får så mycket respons! Guldstjärna till er! :D

Have a lovely Friday! ♥

Kommentarer :

#1: Lisa

Åh så läckert :)

skriven
#2: Sofia

Så himla praktiskt det där stället! Jag övergav min jakt för länge sen och har numer mina på en tavellist i vårt dressing room, funkar också bra.

skriven
#3: Dennis

Riktigt smart och snyggt! Grym presenttips faktiskt, sparar sidan ^^

skriven
#4: latex catsuit

Latex Top, Laat je lichaam zien, vol van energie en verlangen.

skriven
#5: ラテックス パンツ 女性

latexadult.comから高い品質のラテックス パンツ 女性 を購入する。製品材料は、自然(健康)で、汚染されてないものです。安全なショッピング環境、買い物が楽しくできます。高い品質、低い価格、小売や卸売りできます。

skriven

Kommentera inlägget här :