Läsarfråga!

Hej Veronica!

Läser din blogg varje dag och blir aldrig besviken, den är riktigt bra! :-) Du har så bra koll på allt så därför har jag en läsarfråga till dig, jag köpte nyligen en LV Speedy vintage, men tyvärr så fanns det inget lås på den.. Undrar därför om du vet ifall det är möjligt att köpa ett lås till väskan separat och isåfall vad det kostar? Vore toppen om du kunde svara :-)

Stor kram! /Maja
majacarreman.blogg.se

Hej Maja!

Tack snälla!! :) Vad roligt att du tycker det! :)

Ett nytt LV-lås går att få tag på i Louis Vuitton's egna butiker, vad priset är, är jag dock osäker på, men det är bara att höra med dem! :) Tror kanske det kan ligga på runt 300:-? Ibland lämnar de ut dem gratis om man är en återkommande bra kund. Vad jag vet ska de finnas i lager och inte behöva beställas, men det kan säkert variera från butik till butik och land till land.

Lycka till! :)

Kram!
/Veronica

Kommentarer :

#1: Maja

Tusen tack för hjälpen! :D Kram!

skriven
#2: So Glam

Jeg mistet min nøkkel engang og når jeg spurte etter en ny på LV, fikk jeg en ny lås og nøkkel - gratis !!! :)

skriven
#3: Sofia

Själv ska jag bege mig till butik för att ordna en ny namntag till en av mina Keepalls. Hoppas att de kan bjussa på den också då ;-)

skriven
#4: julie

älskar dom väskorna! vad kostar en sådan väska? :D

skriven
#5: SARAH CARLSTEN

Ha en fin kväll! ;)



/ http://sarahcarlstens.blogg.se :*

skriven
#6: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Tävling pågår, avslutas när vi nått 50 stycken som anmält sig: http://angelica.blogg.se/2012/february/tavling-vinn-ett-jattevackert-armband.html



Sorry om du inte gillar tävlingstips :D

skriven
#7: Maja

Hej, vilken söt blogg!



Just nu pågår en tävling på min blogg där du kan vinna en valfri vara för max 300 :- från evasunderklader.se



Tycker du också att det är dyrt med snygga underkläder??, va då med!



Om du är med så lovar jag att följa dig via bloglovin' ...DEAL?

ENKLA REGLER

http://majasochfeliciasliv.blogg.se/2012/april/tavling.html#comment

skriven
#8: Ida Hammarbäck

Hej!

Jag har en fråga till dig:

Om du kollar min blogg varje dag så kollar jag din? :D

Svara antingen med ett mail eller ett svar i kommentars rutan av något av mina inlägg! <3



Mvh Ida

skriven
#9: Wicked Syriansk Girl

Riktigt fina väskor!

skriven

Kommentera inlägget här :