Five autumn wishes

- I höst vill jag mysa i lurvigt håriga tröjor och den här i petrol från Ginatricot är ett KAP!
- Mitt iPhonefodral från Louis Vuitton börjar bli lite slitet och jag skulle gärna byta det mot detta svarta med en dödskalle i guld signerad Alexander McQueen.
- En PS1 Medium från Proenza Schouler har länge stått på önskelistan, nu uppdaterad i en ny snygg militärgrön färg som ger mig ha-begär!
- Lanvin-flats är gudomliga och med ett par i svart lack kan jag njuta av dem även fina höstdagar.
- Boucléjacka från Isabel Marant, hittade ju en goding från Zara, men ska klämma lite på den här i Venedig och utvärdera om jag faktiskt har behov för två (what? Did I just say that?? wow) ;)

Kommentarer :

#1: Ulrika

Hej!
Har funderat länge på ballerinorna! Är dom sköna? Jag har rättså breda fötter! Var har du hittat dom i lack och vad kostar dom??
Ha en trevlig dag!
Kram

Svar: Hej hej!! :)De är supersköna! Och jag har också breda fötter! :)
Du hittar dem här: http://www.luisaviaroma.com/mobile/index.aspx?#getData.aspx|CallType=ProdMobile&season=actual&gender=women&seasProdID=56I&prodId=A3013&vendorColor=MTAgTk9JUg==&sizeKey=05&des=297
2760:- SEK hemskickat och klart i finfin box! :)
Kram!
Veronica

skriven
#2: Sofia

Kul med ny design!

skriven
#3: Karin

Supersnyggt, du har så bra smak!!

skriven

Kommentera inlägget här :