Kusligt skrämmande!

Jag var extremt trött idag när jag steg upp runt 8 som vanligt, men en kopp kaffe fick rädda dagen. Sen är det ju torsdag idag och ikväll börjar helgen igen! Underbart! Blir visserligen inte så mycket ledig tid, ska ordna med min lägenhet och ev. lägga golv i ett av rummen. Men skönt att få det klart någon gång! :)  Jag hoppas att jag får paket fredag också! :) Och så blir det säkert någon fika och en shoppingrunda, ska prova kläderna från Lindex bl.a. som jag skrev om.

Kollade lite på You tube igår om Celebrity Rehab, om kändisar som har spårat ur fullständigt pga droger samt är mentalt instabila. Riktigt läskigt att se! Det har gjorts en show om dem och de befinner sig på ett behandlingshem för att bli bättre och sköts av en Dr Drew som är expert på "addictive substances". Skrämmande att se vad nedgångna de är! Detta är exempelvis Jeff Conaway från Grease innan han blev omhändertagen. Man fårstår inte hur det är möjligt! Jag hoppas verkligen att alla tar sitt förnuft till fånga, och blir bra igen! Serien finns att ladda ner, eller går på VH1. Detta om något, borde vara ett preventivmedel mot att börja med sådan skit som droger är!

Kommentera inlägget här :