Besviken

Hade precis ett samtal med La Redoute om mina sandaler som de hade fått problem med leveransen av. (ni kommer ihåg brevet jag fick?)


Och nu står det klart, de kommer inte in överhuvudtaget. Det vill säga: jag kommer inte få de sandaler som jag beställde i början av Januari och som jag fick besked om i Mars att de hade problem med att leverera. Och nu visade sig att de inte kommer att få in dem alls! Dåligt!! Bättre kontakter med sina leverantörer borde de ha! Och sen gillar jag inte det här med väntetider på postorder heller, Ellos är likadana, visar man allt i katalogen så ska allt finnas i lager också är min mening!

Mest besviken är jag över att behöva leta upp ett par nya Nine West kopior utan att behöva lämna landets gränser.

Har ni några tips så kom gärna med dem!

Kommentarer :

#1: AK

Irriterande. Synd för de var ju väldigt fina.

skriven
#2: Rosanna

sv: Joo men det är lite bättre idag, fast känner mig som en gammal människa haha

skriven
#3: sara

svar: ja precis! vi sov aldrig där, men det verkar coolt, och ja såklart väldigt kallt! :P haha :) kramkram!

skriven
#4: Mie

Irriterende! Det er da ikke lov å avbilde noe i katalog/på internett og så ikke kunne levere varen? Iallfall ikke når man har lagt inn bestilling på den også? Hater Ellos og Laredoute. H&M er håpløse innimellom de også, men langt i fra så ille som Ellos og Laredoute...

skriven
#5: Patricia

Oh vad tråkigt! de är ju fina... samma sak hände med h&m en gång, då bad om ursäkt och gav mig presentkort på 50kr.



skriven
#6: Hanna

MQ har ett par fina i samma modell,och Nelly har massa liknande också!

skriven
#7: celine

Fina skor :)

skriven
#8: Kristin

Tackar! =)



Men vad tråkigt att dom inte kommer! OCh att du dessutom får veta det efter nästan 3 månader när du ringer upp... vad har dom för kontakt med sina kunder egetligen?

skriven
#9: Sabrine

Sv: Ja det är jobbigt. Men man får bita ihop och börja klättra uppåt igen. :) Även om man faller tillbaks då och då.



Kram!

skriven
#10: Sara

men åh vad tråkigt när sånt krånglar!

skriven
#11: EMMA

Usch vad tråkigt sådant är. Samma sak hände mig, fast jag behövde inte vänta så länge på att få reda på att de inte skulle komma in. Det är synd för de är ju verkligen to die for. Kanske får be min kompis i N.Y att springa på Nine West och se om det finns några kvar till mig :)

skriven
#12: Natalie

SÅNT SUUGER, man vill ju ha leveransen snabbt typ MAX en vecka efter man beställt men ALLTID är det något. postorder SUCKS.



Kate moss kollektionen ska tydligen ligga snäppet högre iår, typ det snackas om att glitterklänningen kommer ligga på några tusenlappar men aja man vet ju aldrig :D!!



aah inspon på vägen, var bara tvungen att sätta upp något där för det hade blivit värsta märket haha vild förfest !



PUSSSSSS

skriven
#13: Johanna

nej fy va tråkigt. blev samma sak för mig typ när ja beställde att par från nelly...



ja har för mig att de har någgra liknande på sko punkten faktiskt...



kram

skriven
#14: Hanne

Så typisk... En kollega av meg bestilte en kjole fra La Redoute i oktober, som hun skulle ha på julebordet. Men den kom jo ikke, og til slutt fikk hun beskjed om at den kom i mars/april;) Håpløst!

Skoene var utrolig fine da, så det var synd!

skriven
#15: Johanna - MyShoebox.se

Leta på Ebay, Nine West´s modell heter Heech, om du söker på det så borde du hitta dem :)



Har du hunnit kolla om kavajen?

skriven
#16: Maria

sv: tack så mycket

skriven
#17: Sofia

tackartackar :)



gud vad störande. Hänt samma sak med min mamma när hon skulle ha en jacka. sjukt dåligt!

skriven
#18: JETS

Svar: Ja, visst är den fin! Älskar detaljerna och det mjuka skinnet. Trevlig kväll!

skriven
#19: Leonora - The Magic Memories

sv; ja verkligen xD

gör du då?

skriven
#20: Passepartout

åh fy fan vad tråkigt, lite dåligt av dem faktiskt.

skriven
#21: fursten

Kopior, då skulle jag hellre låta bli att köpa kläder.

skriven
#22: jempa

Gud vad synd för dom e verkligen snygga.

Samma sak har faktiskt hänt mig 2 gånger på Nelly fast som tur e fick jag beskedet att dom inte finns kvar lite fortare än dig :)

skriven

Kommentera inlägget här :